piątek, 18 kwietnia 2014

Happy Easter

Witajcie! <3


Święta już za chwilę, a ja cały czas nie czuję tych świąt. Zresztą, nigdy ich za bardzo nie lubiłam. Owszem są ważniejsze od Bożego Narodzenia, ale dla mnie właśnie te drugie święta są lepsze. Wtedy jest ta magia świąt, udekorowany dom, kolędy, śnieg (zazwyczaj). Aż zatęskniłam za nimi.. W Wielkanoc raczej nie śpiewamy kolęd, a ja osobiście nie czuję świątecznego klimatu. Plusem jest jedynie to, że jest cieplej, nic więcej. Nawet nie lubię za bardzo lanego poniedziałku ;o Jedyne co zrobiłam w tym roku , to to, że posadziłam rzeżuchę z bratem.

Ja w tym roku Święta Wielkanocne spędzę zapewne w rodzinnym gronie, w niedzielę pojadę do kościoła ze święconką, a w poniedziałek odwiedzi nas rodzina. Dzisiaj jeszcze byłam na adoracji, którą musiałam zorganizować ze względów takich, iż przygotowuję się do Bierzmowania.

Jednakże, życzę Wam, aby tegoroczne święta były dla Was miłe, spokojne,udane, abyście spędzili je w gronie najbliższych Wam osób. Oraz oczywiście mokrego dyngusa. 




3 komentarze:

  1. Hej ! Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym Pozdrawiamy ! http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah jak ja "uwielbiam" lany poniedziałek :D Pobudka od brata genialna :)

    Zapraszam do siebie, skomentujesz najnowszy post ? Obserwacje mile widziane ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)