piątek, 6 grudnia 2013

Welcome December

Witajcie!

Już mamy Grudzień! Jak ten czas szybko leci, jeszcze trochę i koniec pierwszego semestru.


Osobiście, uwielbiam ten miesiąc. Mikołajki, urodziny, święta, kolędy... Same magiczne chwile spędzone w gronie najbliższych. Według mnie on się różni od innych miesięcy, sama nie wiem dlaczego. Po prostu ten klimat świąteczny sprawia go magicznym miesiącem. Nie można oczywiście obejść się tego miesiąca bez Kevina, który już leciał w telewizji, ale na pewno niedługo będzie znów. Zazwyczaj o tej porze roku jest biało i lekki przymrozek, lecz w tym roku jest niestety inaczej. Zaraz po letnich miesiącach jest drugi z kolei ulubiony miesiąc. A wasz jaki jest ulubiony?

Teraz robi się coraz szybciej ciemno i dni są krótsze. Rano-wstaję do szkoły, a tam ciemno. Widzę takie coś to mam ochotę się położyć i spać dalej. Dzień pełen wrażeń, jak każdy i nadchodzi wieczór.
"I znowu zmierzch.
 Kolejny dzień dobiega końca. Choćby nie wiem, jaki był piękny, jego miejsce zajmie noc"  

Właśnie przytoczyłam znany cytat z książki Zmierzch, znany pewnie nie jednemu z Was. Właśnie zaczęłąm czytać tą książkę, już nie wiem nawet który raz. Ona jest poprostu piękna. Może dlatego cały czas mnie do niej ciągnie. Dla nie wtajemniczonych: Zmierzch, autorstwa Stephenie Meyer-Światowy megabestseseller, sprzedany w ponad 100 milionach egzemplarzach oraz przetłumaczony na 40 języków (w tym polski). Jest to opowieść o zwykłej nastolatce, która przenosi się do małego miasteczka, aby zamieszkać z ojcem i tam spotyka tajemniczego chłopaka, który później okazuje się być wampirem... To jest taki skrót :)
Wspaniała lektura na długie zimowe wieczory, aby poczytać przy kominku z kubkiem gorącego kakao.


Dzisiaj mamy 6 grudzień czyli moje urodziny! Niestety pogoda w tym roku nie dopisuje z powodu tego okropnego huraganu "Ksawery". Dzisiaj zaspałam do szkoły i wyrobiłam się w zaledwie 15 minut, co jest do mnie nie podobne. Dostałam świetne prezenty od rodziców, ale nie wszystkie "resztę" prezentów dostanę na święta, a ja już nie mogę się doczekać! Jutro mam wyprawiane urodzinki, gdzie zapewne również dostanę prezenty. Cieszę się...
Spójrzcie jaką piękną niespodziankę miałam, gdy wróciłam do domu ze szkoły i weszłam na face. Moja kochana przyjaciółka Tynka zrobiła kolaż naszych zdjęć i wstawiła go wraz z życzeniami dla mnie.



Później wstawię zdjęcia z imprezki i tego co dostałam.


Dobranoc i do zobaczenia ;3 Kocham <3

4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego spóźnione :) ja też uwielbiam Sagę Zmierzch i święta. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolaż jest świetny :3 Składam spóźnione życzenia urodzinowe!<3
    Może obserwacja? Zaczniesz?

    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;*
      Ja już obserwuję, teraz ty ;3

      Usuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)