wtorek, 12 sierpnia 2014

Aktywne wakacje!

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie na prawdę dużo się u mnie dzieje. Przez poprzednie dwa tygodnie, prawie cały czas nie byłam w domu. Ciągle w podróży i tylko dziennie przerwy aby przepakować walizki. W pierwszym tygodniu byłam z rodzicami i bratem nad morzem w Rowach. Wspaniała miejscowość! Nie za duże miasteczko, w sam raz dla mnie. Nocowałam w wspaniałym pensjonacie, w którym się nie nudziłam. A morze? Nasz piękny Bałtyk, zawsze ma coś w sobie, co mnie co roku przyciąga do siebie. W tym roku trafiliśmy na czerwoną flagę przez połowę wyjazdu, ale pogoda za to była świetna. Tylko plażing, smażing, opalażing, heh. Jednego dnia wybraliśmy się do Ustki. Wspaniała miejscowość wraz z wspaniałym portem, lecz dla mnie za duża. Wakacje nad morzem spędziłam niepowtarzalnie w niesamowitym miejscu.

 


 

 


Następnie pojechałam nad jezioro na parę dni, do Pieczysk. A ostatnio cały dzień spędziłam na basenie w Fojutowie, może ktoś zna tą miejscowość. Jeden z lepszych basenów, na których byłam, można się świetnie wyszaleć! Zdjęć z basenu i Pieczysk nie mam, ponieważ nie zrzuciłam ich jeszcze na laptopa. 

Teraz zamierzam trochę przystopować z wyjazdami i ograniczyć się do kąpania w jeziorze w mojej miejscowości. Przecież w końcu niedługo początek roku szkolnego! Trzeba wziąć się w garść i zrobić porządek na półce. Pora kupić nowe książki, zeszyty i wszystkie artykuły potrzebne do szkoły. A póki co żegnam Was bardzo serdecznie

Do zobaczenia! <3

5 komentarzy:

  1. Widać, że wspaniale spędziłaś czas <3 tylko pozazdrościć! Zdjęcia bardzo udane i ciekawe :)

    pozdrawiam cieplutko,

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że aktywnie :) Ja jeszcze nigdy w Rowach nie byłam a ostatnio często o nich słyszę :)

    Obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieczyska, Fojutowo - moje okolice

    http://krecsiezycie.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie na kamieniach wymiata :). Mam nadzieję, że reszta wakacji też będzie dobra :). Pozdrawiam i obserwuję, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje też są bardzo aktywne, co mnie bardzo cieszy! :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)