piątek, 14 lutego 2014

TAG: 15 przeróżnych pytań

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem TAG: 15 przeróżnych pytań. W ankiecie większość osób oddało głos na TAG, więc poprosiłam przyjaciółkę Julitę, aby zadała mi 15 pytań, trudno było, ale się udało. Pytania są na różne tematy. Nie będę przedłużać, więc przejdę do pytań.


1. Masz chłopaka?
Nie, nie mam
2. Kogo ze sławnych osób nie lubisz?
Chyba najbardziej nie przepadam za Taylor Swift i The Wanted
3. Ulubiony wykonawca/zespół?
WBU, One Direction, LemON
4. Najlepszy film jaki widziałaś?
Saga Zmierzch, Trzy metry nad niebem, Tylko Ciebie chcę, Ósmoklasiści nie płaczą, Szkoła uczuć, Project X
5. Najlepsza piosenka?

6. Wódka czy piwo?
Wódka 
7. Najlepsza koleżanka?
Martyna, Julita, Kamila, Weronika, Ela, Kasia, Edyta, Natalia, Natalia
8. Najlepszy kolega?
Przemek, Maciej
9.Ulubiony nauczyciel?
Pani od Niemieckiego
10. Ulubiona marka ubrań?
H&M, Cropp, New Yorker, New Look
11. Trampki czy szpilki?
Trampki
12. Rap czy disco polo?
Rap
13. Czy przyjaźń damsko-męska istnieje?
Istnieje
14. Obchodzisz walentynki?
Nie. Forever Alone 
15. Jak było na biwaku?
Bardzo dobre pytanie. Pod postem z inspiracjami dostałam komentarz, w którym jedna osoba prosiła mnie o napisanie czegoś więcej na temat biwaku u księdza, więc krótko napiszę tutaj na czym on polegał. Biwak miał nas przygotować do bierzmowania, które raczej będzie w 3 klasie, i trwał 4 dni (od czwartku do niedzieli). Mieliśmy na nim pracę w grupach, wszytko związane z religią. W piątek byliśmy na basenie w Chojnicach i McDonaldzie i tak dzień zleciał. Oglądaliśmy filmy z serii "Wędrując ku dorosłości". Pod wieczór wspólne zabawy, msze.. I tak zlecieło. A co do pytania, fajnie było, ale bywało lepiej :)

No to już wszystkie pytania, mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Dobranoc i do zobaczenia! <3


4 komentarze:

  1. To, że nie masz nikogo nie znaczy, że musisz był forever alone w walentynki. Ja np bardzo dobrze sobie dzisiaj poradziłam i na nudę nie narzekałam. Miłego wieczoru :)

    http://nutnats.blogspot.com/2014/02/happy-valentines.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog podoba mi się ; ) będę wpadala - obserwuję , zapraszam do siebie mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej : www.tooyouungtolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag i ciekawe odpowiedzi :)
    i moja kochana piosenka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)