poniedziałek, 23 czerwca 2014

Marzenia się spełniają!

Bonjour!

Dzisiaj taki krótki post, ponieważ za parę godzin wyjeżdżam do Francji! *.* Jestem strasznie podekscytowana. Wyjazd mamy z chóru. Jedziemy ponad 20 godzin, w tym przejazd nocny, ale warto! Będziemy tam zwiedzać różne muzea, miejsca i oczywiście Wieżę Eiffla. Bardzo się cieszę z tego wyjazdu, gdyż spełni się właśnie jedno z moich marzeń. Odkąd pamiętam, zawsze chciałam pojechać do Paryża i zobaczyć na żywo Wieżę Eiffla czy Luwr. Oczywiście gdy wrócę, będzie relacja zdjęciowa, zamierzam zrobić masę zdjęć i się nimi z Wami podzielić. 






 










          
                                                   À bientôt!

3 komentarze:

  1. Życzę miłej wycieczki ;) zazdroszczę:*
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, zazdroszczę, też bym chciała zobaczyć Paryż, może uda mi się w przyszłym roku ;)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wycieczki, ale życzę Ci udanej podróży ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)