czwartek, 2 stycznia 2014

Liebster Blog Awards!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Awards przez Żanetę z bloga http://hideboobs.blogspot.com/, za co bardzo dziękuję!
Bardzo się cieszę z tej nominacji, bo to oznacza, że komuś jednak spodobały się moje wypociny.

Oto zasady konkursu

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A teraz dodam pytania i odpowiedzi.


                                                        1. Czym dla ciebie jest prowadzenie bloga ?
Dla mnie prowadzenie bloga od jakiegoś czasu stało się pasją. 
2. Od kiedy go prowadzisz ?
Od 2 miesięcy.
3. Jesteś przesądną osobą ?
Chyba raczej nie.
4. Jaki masz stosunek do innych blogerów ?
Szanuję pracę innych bloggerów, czytając, komentując i obserwując blogi.
5. Jaki masz stosunek do czytelników ?
Chcę dla nich jak najlepiej. Cały czas się uczę jak być lepszą bloggerką i swoją nowo nabytą wiedzę przekazuję innym pisząc posty. Chcę aby na moim blogu czuli się, że są tu zawsze mile widziani.
6. Co dla ciebie jest ważniejsze: ilość obserwatorów czy komentarze ? Dlaczego?
Hmm... chyba ilość komentarzy, ponieważ czytając miłe komentarze to własnie one zachęcają mnie do robienia tego co robię, czyli blogowania. Dzięki nim, widzę, że ludzie czytają mojego bloga i im się podoba. To właśnie komentarze dodają mi otuchy i dzięki nim mam chęć pisania następnych postów.
7. Czym się kierujesz pisząc notki ?
Intuicją.
8. Jak radzisz sobie z problemami ?
Na pewno nie odkładam ich na bok. Próbuję je rozwiązać w jak najszybszym czasie, jak najłagodniejszymi sposobami. A jak już nie mogę poradzić sobie sama, zwracam się o pomoc do przyjaciół, oni zawsze mnie wspierają i pomagają w trudnych chwilach. 
9. Jakie masz motto ?
10. Jakie blogi najczęściej czytasz ?
Mam parę swoich ulubionych.
11. Jakie są twoje pasje, oprócz blogowania ?
Od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się fotografią, oraz uwielbiam czytać książki.

Blogi, które nominuję:

Pytania dla Was:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Jakie masz pasje?
3. Jak radzisz sobie ze stresem i problemami?
4. Co Cię inspiruje?
5. Skąd pomysł na tematykę bloga?
6. Co myślisz o okaleczaniu własnego ciała?
7. Długo się zastanawiałaś nad założeniem bloga?
8. Jaki masz stosunek do swoich czytelników?
9. Jakie masz marzenia?
10. Jak zaczęłaś rok 2014?
11. Najpiękniejsze miejsce na świecie, to co według Ciebie?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za tę nominację i do zobaczenia <3

1 komentarz:

  1. Dzięki za nominację Nana ! <3
    Odpowiedzi już gotowe ;>
    http://kakuch.blogspot.com/2014/01/lba-czyli-kolejna-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

~ Dziękuję, za każdy komentarz, one motywują mnie do blogowania ♥
~ NIE BAWIĘ W OBS ZA OBS!
~ Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj ♥
~ Wszystkiego rodzaju hejty, będą usuwane

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :)